Britanicii de la Car Magazine au luat pulsul industriei auto germane şi analizele, aşa cum se aşteptau, nu au ieşit deloc îmbucurătoare. Manufactura germană de maşini este în covalescenţă şi multe modele pe care constructorii le aveau în plan au fost castrate de criză. Cele mai multe sunt de nişă, dar pe lista enumerată figurează şi modele de sine stătătoare sau chiar game întregi. Lista celor de la Car este foarte cuprinzătoare, însă vom spicui modelele cel mai relevante.
AUDI:
- TT Speedster – versiunea cu parfum retro al lui Audi TT
- Le Mans R15 versiune de stradă – un supercar mult mai radical decât actualul Audi R8
- A7 shooting brake – fratele mai mare şi mai emancipat al lui Passat CC va exista, dar nu va exista versiunea revoluţionară Shooting Brake
- A8 Sportback – versiunea sportivă în două volume este negată de criză
BMW:
- M1 – supercarul bavarez a devenit nerentabil în contextul crizei
- GT2 – BMW Z8 va rămâne un model unicat, datorită crizei
- X7, X4 – Seria X se va mulţumi doar cu 4 reprezentanţi, numerele 4 şi 7 fiind ţinute pe bancă de criză
FORD:
- Mondeo coupe – Ford renunţă la rivalul la Passat CC
- Fiesta RS – deşi are potenţial, Fiesta nu va intra în clasa hot hatch
MERCEDES:
- R-class – Atipicul model va rămâne doar un capitol închis pentru Mercedes
- S-Class limuzină – Şefii de stat vor trebui să se mulţumească doar cu actualul
- Maybach 57/62 – criza a eradicat întreaga linie Maybach
PORSCHE:
- Roxster – modelul Cayenne junior nu va vedea lumina zilei în viitorul apropiat
- Cayenne Clubsport – acesta ar fi trebuit să fie versiunea sportivă a lui Cayenne, dar criza a spus altceva
- 911 GT1 – sigla GT1 nu va fi aplicată pe vreun model în următorii ani
VW
- Phaeton – criza pune punct experimentului nereuşit
- Scirocco cabriolet – Scirocco îşi păstrează acoperişul pe timp de criză
- Polo Variant – Polo nu a mai avut de mult timp versiunea Variant şi nici nu o va avea
- Golf VI cabriolet – Un proiect nerentabil în condiţii de criză
Sursa: Carmagazine.co.uk